Es verdad ???

Parla del que vulguis

Es verdad ???

EntradaAutor: villambrosa » 22 juny 2010, 17:01

Hace tiempo que habia visto este video, creeis que esta "acelerado" ??? lo veo tan exagerado..
A ver si se "enganchar" el enlace

http://www.youtube.com/watch?v=hy5RLh8pJzk

Bueno... copiar / pegar..
villambrosa
Usuari

Entrades: 19
Membre des de: 17 juny 2010, 17:08

Re: Es verdad ???

EntradaAutor: E.Suñé » 24 juny 2010, 21:08

Yo lo veo normal... Entrenando en mountain bike con mi excuñado que ha estado 4 años compitiendo en MTB la verdad es que lo he visto bajar haciendo locuras, no tanto como éstas, pero baja muy muy rápido y eso que lleba una MTB "normal". Estos que lleban bicis de descenso con neumáticos muy anchos y las protecciones y además se trata del Campeonato del Mundo donde hay los mejores expertos...Totalmente a velocidad normal. Además las voces no se veen aceleradas.

Un saludo.
Soci Nº159
E.Suñé
Usuari

Entrades: 33
Membre des de: 21 feb. 2010, 20:37

EntradaAutor: dinosaurio » 25 juny 2010, 09:55

Jo tambe he fet descensos com aquestos i a vegades mes dificils :roll: :roll: :roll: ,pero al inici tancava els ulls i quan els obria,tot havia ja passat i enlloc de sentat al sillin,estava estes al sofa o al matalas..... :cry: :cry:
Algu,m'ho pot explicar?Potser tu,Edu? :shock: :shock:
dinosaurio
Usuari

Entrades: 148
Membre des de: 29 set. 2005, 22:24

EntradaAutor: E.Suñé » 25 juny 2010, 16:20

Doncs jo sóc un GLOBERO de la BTT. Fa "4 dies" que començo a sortir com qui diu i últimament no faig més que anar pel terra o per l'aigua (fent elusió als que heu vist el video de la caiguda dins al riu gaià del dimarts passat xDD) però això és com el que baixa molt bé en carretera... Tenir confiança en si mateix i sobretot en els pneumàtics que portes, saber més o menys on estan els límits tant teus com els de les gomes i avall... No obstant això, tothom pot caure o no agafar bé la corva, que a Schumacher també li passa... Ara, jo estic segur que empraria uns 12 minuts en fer el que ells fan en 8 minutets... A veure demà com se'ns dona el descens de les curvetes de Perafort xDDD
Soci Nº159
E.Suñé
Usuari

Entrades: 33
Membre des de: 21 feb. 2010, 20:37

EntradaAutor: villambrosa » 26 juny 2010, 12:18

Esta mañana con la emoción, nada más salir de la rotonda de la mora ya he ido por el suelo, llevo el codo bien "marcado"....Ya tengo excusa para no ir a la boda de esta tarde, se me pegará la camisa en la rascada, jeje

Si es que me pienso que controlo como los del video....Menos mal que iba el último del grupo y nadie me ha visto, que verguenza :oops:
villambrosa
Usuari

Entrades: 19
Membre des de: 17 juny 2010, 17:08

Torna a: OFF-TOPIC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant