Sortida BTT 11/04/2010

Excursions en bici o a peu, tant si són planificades com extres

Sortida BTT 11/04/2010

EntradaAutor: mochileru » 12 abr. 2010, 23:01

Nada... sigo buscando Santes Creus, y encima....LOST!!!!!!!!
He colgado la ruta en el Wiki... ya sabeis... Buscar Usuario.... Mochileru....etc....etc.
Lo que mas me jode....es perderme el bocata....
Que dura es la vida del "campista".....
mochileru
Usuari

Entrades: 47
Membre des de: 04 març 2010, 22:39

Re: Sortida BTT 11/04/2010

EntradaAutor: stivi » 13 abr. 2010, 10:44

Nosaltres encara t'estem buscant.Mira que perdre't a l'hora del bocata... :oops: i no trobar el CASAL de La Riera.
El proper diumenge no et deixem sortir sense que ens donis el teu nº de telèfon. Tindràs que carregar al GPS els POI's dels BARS de la comarca :wink:
stivi
Site ADMIN.

Entrades: 137
Membre des de: 27 set. 2005, 21:29
Ubicació: exiliat

EntradaAutor: dinosaurio » 13 abr. 2010, 23:07

Ai,ai,ai,moxileru,espavila que aquesta colla de beteterus amb el ritme "infernal"que porten et faran suar tinta xina.... :shock: :shock:
Apart dels telefons que ja tens del petit gran guia i del avi que tanca grup,el consell del Stivi es el d'un bon coneixedor del "percal",es bo que tinguis els telefons del bars de la zona pero la mes propera doncs mes lluny mai s'hi arriva pel fred,calor,horari,perdues,avaries,vent,pols,fang etc,etc... :( :(
A veure si noves incorporacions fan reviscolar mes d'un i de dos i es tornen a fer rutes complertes.
De tots modus,et vares perdre pero almenys jo,tot i estar molts kms lluny(La Riba) vaig intentar avisar la colla i no em varen contestar ningu.Vaig pensar que no escoltaven el mobil pel soroll del vent a causa de la velocitat de creuer que portaven :o (ingenu)pero en realitat era pel soroll del bar(aixo,si). :D :D
Salut per tots
dinosaurio
Usuari

Entrades: 148
Membre des de: 29 set. 2005, 22:24

Re:el extravíado

EntradaAutor: tebi » 15 abr. 2010, 18:51

bueno y da gracias que era en la riera,imaginate que te pierdes en santas creus,¡¡¡uhhhhy que haí no se llegaaa!!!!!!!!! :twisted: que estaria yo pensando.
E.Rubio
nº de socio 61-ex-Nº-196
tebi@pcaltafulla.org
tebi
Usuari

Entrades: 98
Membre des de: 02 oct. 2005, 13:06

EntradaAutor: mochileru » 16 abr. 2010, 23:26

Ya veo que me va a quedar la cruz.... "el perdidoooooooooo".
Que hi farem, jejeje.
Que dura es la vida del "campista".....
mochileru
Usuari

Entrades: 47
Membre des de: 04 març 2010, 22:39

Torna a: SORTIDES I MARXES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant